You are currently viewing מהם היתרונות של ריהוט חוץ מאלומיניום

מהם היתרונות של ריהוט חוץ מאלומיניום

ריהוט חוץ מאלומיניום זמין במסגרות טרקלין מודולרי חיצוני, כסאות נוח , ריהוט גן, כסאות חיצוניים, שולחנות צד והגדרות מלאות אלומיניום לסעודה חיצונית . מסגרות אלומיניום הן גם בסיס אידיאלי להפיכת רהיטי נצרים לאמינים עוד יותר. להלן כמה מהיתרונות העיקריים של ריהוט חוץ מאלומיניום:

עמיד ועמיד בפני מזג אוויר
רהיטי חוץ סובלים לעתים קרובות רוח, גשם, שמש ושאר מרכיבי מזג האוויר על בסיס קבוע, כל אלה יכולים לגבות מחיר מהרהיטים. היופי של ריהוט חוץ מאלומיניום הוא שהוא יכול לעמוד במזג אוויר קשה כמו מקצוען, ובדרך כלל הוא עמיד בפני חלודה, כך שלעתים קרובות הוא מחזיק מעמד הרבה יותר זמן מאשר סוגי ריהוט חוץ אחרים.

תחזוקה נמוכה
בנוסף להיותו עמיד מאוד, ריהוט חוץ מאלומיניום הוא בעל תחזוקה מועטה להפליא. זה קל לנקות, בדרך כלל רק דורש ניגוב מהיר עם מטלית לחה. ואם תבחרו באלומיניום בציפוי אבקה, תגלו שגם במקומות שטופי שמש האלומיניום נשאר נוח למגע.

“ריהוט חוץ מאלומיניום הוא תחזוקה נמוכה ביותר. הניקוי קל: פשוט נגב נזילות או רסס את המסגרת במים לרענון מהיר. ובניגוד למתכות אחרות, רהיטי אלומיניום אינם מתחממים יתר על המידה בימי הקיץ החמים – החומר נשאר נוח למגע, גם כשהוא לוהט בחוץ”.

ידידותי לסביבה
הוספת רהיטי אלומיניום לחלל החיצוני שלך פירושה גם שאתה משקיע בחומר ידידותי לסביבה שהוא הרבה יותר טוב לאמא טבע מאשר חומרי ריהוט חוץ רבים אחרים. לדברי קורי לי, “אלומיניום הוא אחד החומרים הממוחזרים והניתנים למחזור הקיימים ביותר.” ומכיוון שאלומיניום מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן, לא תצטרכו להחליף סט רהיטי אלומיניום במהירות כמו שהייתם עושים בהרבה סוגים אחרים של ריהוט מרפסת חיצוני.

רב תכליתי
אתה יכול למצוא ריהוט חוץ מאלומיניום באיכות גבוהה כמעט בכל צבע שאפשר להעלות על הדעת, בין אם אתה מחפש פריט אמירה ורוד לוהט או שאתה רוצה משהו ניטרלי יותר. תמצאו גם מגוון רחב של סגנונות וצלליות, החל מפריטי אלומיניום אווריריים ומינימליים ועד למערכות ריהוט אלומיניום כבדות ומעוטרות יותר.

בנוסף, רהיטי אלומיניום משתלבים היטב עם סוגי רהיטים רבים ושונים, כך שניתן לשלב סט רהיטים מעץ טיק עם שולחן צד או כיסאות אלומיניום כדי ליצור עיצוב דינמי יותר.

בשורה התחתונה בחרית ריהוט גן מאלומיניום היא בחירה נכונה!

האם אלומיניום יציב? והאם זה עומד היטב מול האלמנטים?
אל תתנו למשקל הקל של האלומיניום להטעות אתכם, “אלומיניום הוא יציב במיוחד”, אומר מומחה בתחום. ” קולקציית האלומיניום של אאוטר עשויה מצינורות אלומיניום שחולצו, שהן קלות מספיק עבור אדם בודד להתמודד, אבל לא כל כך קלה שהיא תתפוצץ בסערה.” זה אומר שאתה יכול בקלות לסדר ולסדר מחדש את כיסאות המרפסת ושולחן המרפסת שלך בכל פעם שמצב הרוח מכה בלי לדאוג אם אתה יכול להרים אותם או אם הם יתפרקו במהלך המעבר.

אבל אם אתה רוצה משהו קצת יותר כבד מאלומיניום שחול, אתה יכול לבחור באלומיניום יצוק, שמציע משקל רב יותר מאלומיניום שחול. “רהיטים יצוקים הם הרבה יותר כבדים מאשר שחול, והוא יציב מאוד. החוסן של אלומיניום שחול תלוי בעובי דופן האלומיניום”.

“בעוד שהוא קל יותר במשקל מפלדה, תכונות האלומיניום עמידות בפני חלודה הופכות אותו לאחד החומרים הטובים ביותר לעמוד מול פגעי מזג האוויר. אפילו באזורי חוף ליד מים מלוחים, האלומיניום מתאים לכל מה שאמא טבע זורקת בדרכה”. בנוסף להיותו יציבים ועמידים, ריהוט חוץ מאלומיניום עמיד להפליא במים ועמיד בפני מזג אוויר, כמו גם עמיד בפני חלודה, כך שהוא מתאים כמעט לכל חלל חיצוני.

כתיבת תגובה